İade ve Değişim

Ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?
  • İade edeceğin ürünü sana teslim edildiği şekilde paketleyerek, faturanın arka kısmında yer alan iade formunu doldurarak paketi hasar görmemişürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarlarıyla birlikte Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak göndermeni rica ederiz. İadeni teslim ederken şu kodu vermen ve eçanta ibaresini kullanman yeterli olacaktır: 1069822275

    ALICI: eçanta Tuzla Deposu
    ADRES: Arvato SCS Platform X(eçanta Deposu) Orta Mah. Logipark Sitesi, Öztaş Sok. No:6/1 Orhanlı, 34956 Tuzla / İstanbul

  • İadeni gönderdikten sonra gerekli olması halinde senden Yurtiçi Kargo'ya ait gönderi kodun talep edilebilir. Sorun yaşamaman adına gönderi kodunu lütfen saklamaya özen göster.

  • İade bedeli ürünlerin mal kabul birimine ulaştığı andan itibaren iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra kredi kartına 3 (üç) iş günü içerisinde aktarılmaktadır. Eğer ödemeni "HAVALE" olarak gerçekleştirmiş isen tarafımıza IBAN numarası, hesabın kime ait olduğu ve hangi bankaya ait olduğunu bildirmen gerekmektedir. Bildirim sürecinden sonra iaden 15 (onbeş) iş günü içerisinde gerçekleşecektir. Bankana bağlı olarak iadeni hesabında veya kredi kartında görmen birkaç gün sürebilir. Banka IBAN numaranın bulunmaması durumunda iade işlemin PTT üzerinden İSME HAVALE işlemi ile gerçekleştirilmektedir. PTT tarafından uygulanacak olan işlem ücreti kesintileri müşteriye aittir.

  • Siparişinde kullandığın indirim kuponu varsa iade işlemi esnasında hesabına yeniden tanımlanacaktır. Siparişinin yapıldığı tarihte indirim kuponunda kalan kullanım süresi kadar süre yapılacak iade işlemi ile yeniden başlayacaktır.
İade etme süresi kaç gündür?

Siparişinin sana ulaştığı günü takip eden30 güniçerisinde, ürünü kullanmadıysan orijinal paketi/kutusu ile birlikteücretsizbir şekilde iade edebilirsin.

Ürünümü değiştirmek istediğimde ne yapmam gerekli?

Satın aldığın bir ürünü değiştirmek istersen önce iade etmelisin. Bu konuda müşteri hizmetlerimiz sana yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Lütfen bizi aramaktan çekinme.

Hangi ürünleri iade edemiyorum?

Ambalajı zarar görmüş, sipariş bilgileri not edilmemiş faturasız ve kullanılmış ürünlerin iadesi gerçekleşmemektedir. Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

Ayrıca kullanılmamış olsa dahi abiye çantaları iade edemeyeceğini de hatırlatmak isteriz.

İademi hangi adrese göndereceğim?

Yurtiçi Kargo'ya iadeni teslim ederken şu kodu vermen ve eçanta ibaresini kullanman yeterli olacaktır: 1069822275

ALICI: eçanta Tuzla Deposu
ADRES: Arvato SCS Platform X(eçanta Deposu) Orta Mah. Logipark Sitesi, Öztaş Sok. No:6/1 Orhanlı, 34956 Tuzla / İstanbul

İade kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

İade talebiyle firmamıza gönderdiğin ürünlerin kargo masrafları firmamıza aittir. Siparişini Yurtiçi Kargo ile yukarıdaki adrese "Karşı Ödemeli" olarak gönderebilirsin.

İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra;

İade bedeli ürünlerin mal kabul birimine ulaştığı andan itibaren iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra kredi kartınıza 3 (üç) iş günü içerisinde aktarılmaktadır. Eğer ödemeni "HAVALE" olarak gerçekleştirmiş isen tarafımıza IBAN numarası, hesabın kime ait olduğu ve hangi bankaya ait olduğunu bildirmen gerekmektedir. Bildirim sürecinden sonra iaden 15 (onbeş) iş günü içerisinde gerçekleşecektir. Bankana bağlı olarak iadeni hesabında veya kartında görmen birkaç gün sürebilir.

Elime geçen ürün kusurlu. Ne yapmam gerekiyor?

Siparişinde kusur olmaması için Ürün Kabul Bölümü'müzden sonra bir de Paketleme Bölümü ürünü sana göndeririken kontrol eder ve bu süreç kameralar ile kayıt altında tutulur. Öncelikle siparişini kargo kuryesinin önünde açarak sağlam olduğuna emin olmalısın. Ardından ürünü incelediğince bir kusur olduğunu görürsen rahatlıkla iade edebileceğini unutma. Müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek kusur hakkında bizi bilgilendirmeni isteriz. Yapılabilecek en kolay yolu sana sunmak için elimizden geleni yapacağımızdan emin ol. 

Tutar iadem neden taksit taksit yapılıyor?

Taksitli olarak satın almış olduğun ürüne ait bedelin tamamı kredi kartına iade edilmekte ancak bankan tarafından iadenin kredi kartına geri ödemesi taksitli olarak kartına yansıtılmaktadır.

Kapıda ödeme ile sipariş oluşturabilir miyim?

Kapıda Ödeme uygulaması 13 Temmuz 2023 itibariyla sona ermiştir.