İADE, İPTAL & DEĞİŞİM


Ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?

İade etme süresi kaç gündür?

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 15 gün içerisinde ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca sitemizde yer alan ürünlerde değişim talebiniz bulunmakta ise değişim süreniz 14 (ondört) iş günüdür. Aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde ürün iadesini sağlayabilirsiniz.

Hangi ürünleri iade edemiyorum?

Ambalajı zarar görmüş, faturasız ve kullanılmış ürünlerin iadesi gerçekleşmemektedir. Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

İademi hangi adrese göndereceğim?

ALICI : TUĞBA ÇANTA SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
ADRES : Hisarparkı Cd. Çantacılar Sk. No:8 Ulus / Ankara


İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

İade talebiyle firmamıza gönderdiğiniz ürünlerin kargo masrafları firmamıza aittir. Siparişinizi ARAS Kargo ile yukarıdaki adrese "Karşı Ödemeli" olarak gönderebilirsiniz.

İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra;

İade bedeli ürünlerin mal kabul birimine ulaştığı andan itibaren iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra kredi kartınıza 3 (üç) iş günü içerisinde aktarılmaktadır. Eğer ödemenizi "Kapıda Ödeme" veya "HAVALE" olarak gerçekleştirmiş iseniz tarafımıza IBAN numarası, hesabın kime ait olduğu ve hangi bankaya ait olduğunu bildirmeniz gerekmektedir. Bildirim sürecinden sonra iadeniz 15 (onbeş) iş günü içerisinde gerçekleşecektir. Bankanıza bağlı olarak iadenizi hesabınızda veya kartınızda görmeniz birkaç gün sürebilir.

Elime ulaşan ürün için beden/numara değişimi yapabilir miyim?

Sitemizden aldığınız ve kullanılmamış durumdaki ürünler için 14 gün içinde değişim yapılabilmektedir. Değişim ürününüz elimize ulaştıktan en kısa süre içerisinde tarafınıza gönderilecektir. Ürün değişimlerinde kargo ücretleri tarafımıza aittir. Ürünün tarafımıza ulaşması için ARAS kargo ile karşı ödemeli olarak gönderilmesi gerekmektedir.

Elime geçen ürün kusurlu. Ne yapmam gerekiyor?

Ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza göndermeniz halinde gerekli kontroller yapılarak stoklarda bulunması durumunda ürün/ürünlerin değişimi yapılacaktır. Ürün/ürünlerin tedarikçi firma stoklarında olmaması durumunda siparişiniz iptal edilerek para iadesi işlemi gerçekleştirilecektir. İade işlemleri detayı için bkz. "Ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?"

Tutar iadem neden taksit taksit yapılıyor?
Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin tamamı kredi kartınıza iade edilmekte ancak bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi taksitli olarak kartınıza yansıtılmaktadır.

E-Ticaret altyapısı eTicaret.Guru ® ile hazırlanmıştır
× Alışveriş deneyimini iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Kişisel veri politikamızla ilgili detaylı bilgi için tıklayınız